-
Milyen fizetési módokat választhatok?
-
CIB BANKKÁRTYÁS FIZETÉS
Webáruházunk a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. Online áruházunkban az alábbi bankkártyákat fogadjuk el: MasterCard, Visa Classic, Maestro és Visa Electron kártyák. Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát.
Tudj meg többet a bankkártyás fizetésről >>PAYPAL
Amennyiben rendelkezel PayPal regisztrációval, bankkártya adataid megadása nélkül vásárolhatsz online áruházunkban. A megrendelés kiszállítása csak a sikeres fizetés után lehetséges.
Tudj meg többet a PayPal fizetésről >>FIZETÉS BANKI ÁTUTALÁSSAL
Egyenlítsd ki rendelésed banki átutalással. Az átutaláshoz szükséges adatokat - bankszámlaszámunkat, cégnév, valamint a rendelési azonosítót számot - a rendelést visszaigazoló e-mail fogja tartalmazni. A termékek kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően lehetséges, melynek elkészüléséről SMS-ben vagy e-mailben tájékoztatunk.
Kérjük a RENDELÉSI AZONOSÍTÓT mindenképpen tüntesd fel az átutalás közlemény rovatában! Rendelési azonosítódat megtalálhatod a rendelést visszaigazoló e-mailben.Utánvétel
Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor szeretnéd kiegyenlíteni, akkor válaszd az "Utánvétel" fizetési módokat. Az utánvétel opció csak bruttó 20.000 Ft kosárérték alatt vehető igénybe. Az utánvét illeték díja Foxpost terminálnál bankkártyával csak bruttó 390 Ft, Házhozszállítás - GLS Hungary szállítási módnál bruttó 590 Ft.
-
-
Milyen kártyákkal fizethetek?
-
Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?
A VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron, V Pay kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.
Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.
Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.
Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?
Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.
-
-
Mi a fizetés folyamata?
-
Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?
A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.
Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?
Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (256 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.
Mit jelent a foglalás?
A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.
-
-
Mit tegyek sikertelen bankkártyás fizetés esetén?
-
Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol a bankkártyát kaptad) által el nem fogadott fizetési megbízás miatt. De bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.
Kártya jellegű hiba:
- A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
- A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
- A kártyahasználat tiltott.
- A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
- A kártya lejárt.
Számla jellegű hiba:
- Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
- A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
Kapcsolati jellegű hiba:
- A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbáld meg újra!
- A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbáld meg újra.
Technikai jellegű hiba:
- Amennyiben a fizetőoldalról nem térsz vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
- Amennyiben a fizetőoldalról visszatérsz, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatérsz a fizetőoldalra, tranzakciódat a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.
Mit jelent az, ha bankomtól SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a webáruház azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza webáruház internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.
-
-
Biztonságos a bankkártyás vásárlás?
-
Mit jelent a VeriSign és a 256 bites titkosítású TLS kommunikációs csatorna?
A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. A CIB rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk a TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program a TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.
A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.
Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.
Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
Mit jelent a Mastercard SecureCode?
A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
Mit jelent a UCAF kód?
MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.
-
-
Milyen pénznemekben fizethetek?
-
Az árak különböző pénznemekben tekinthetők meg (EUR, HUF), amit a fejlécben lehet beállítani. A fizetések Euróban (EUR) vagy magyar forintban (HUF) teljesíthetők. Kérjük figyelj rá, hogy a számlát ennek megfelelő pénznemben fogjuk kiállítani. Az árak tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t.
-
-
Mikor kell fizetnem?
-
Web áruházunkban a 3D nyomtatás megkezdése előtt kell fizetni (kivétel utánvétes fizetés esetén). Így bankkártyás illetve PayPal-os fizetés esetén - amennyiben a fizetést elfogadtad - a számládat azonnal megterheljük a termék/szolgáltatás díjának összegével. Banki utalás választása esetén 10 napod lesz a fizetés teljesítésére.
Kérjük vedd figyelembe, hogy az egyedi termék(ek) 3D nyomtatását csak a sikeres fizetés teljesítése után kezdjük el (kivétel utánvétes fizetés esetén), így a szállítási határidő ennek megfelelően eltolódhat!
-
-
Fizethetek az áru átvételekor?
-
Mivel a legtöbb esetben látogatóink/vásárlóink egyedi, személyes igényeinek megfelelő ajándékokat, termékeket rendelnek, amelyek mások számára nem képviselnek ugyanolyan értéket, ezért azokat kifizetetlen (visszaérkezett) megrendelés esetén nem állna módunkban újra értékesíteni. Így a legtöbb esetben a megrendeléskor kell fizetned. Az Utánvétel opciók csak bruttó 20.000 Ft kosárérték alatt vehetők igénybe.
-
-
Miért változnak az árak egy termék módosítása közben?
-
A 3D-s termék konfigurátorban a 3D-s modell tulajdonságainak, paramétereinek változtatása közben a termék ára változhat. A termék ára függhet a kiválasztott 3D nyomtatási anyagtól a 3D-s modell (termék) térfogatától és a felületkezelés típusától.
-
-
Nagyobb mennyiséget szeretnék rendelni, mi a teendőm?
-
Köszönjük, hogy megtisztel bizalmával. Kérjük mentse el a megrendelni kívánt terméket az "Elmentett Termékeim" közé és lépjen kapcsolatba velünk. Igyekszünk egyedi, az Ön számára kedvezőbb ajánlatot adni.
-
-
Adathalász e-mailek?
-
Amennyiben olyan e-mailt kapsz, amelyben látszólag a Manubim kéri, hogy add meg nekünk kártyaadataidat vagy hasonló információidat, felhívjuk a figyelmet, hogy ezeket nem a Manubim küldte. A Manubim kizárólag a Te kérdéseidre válaszul kérhet információt Tőled, vagy ha a rendelésed valamely részlete nem világos, de soha nem kérjük el banki adataidat e-mailen keresztül. Kérjük, ne válaszolj az ilyen kérelmekre. Soha nem kérünk olyat, hogy egy hivatkozásra kattintva adj meg adatokat.
Amennyiben bármikor olyan e-mailt kapsz, amelyben hivatkozáson keresztül kérnek adataid megadására saját biztonságod érdekében, ne válaszolj erre, ne kattints a hivatkozásra, és azonnal töröld a levelet.MI AZ AZ ADATHALÁSZ E-MAIL?
Az adathalász e-mailek célja, hogy ellopják személyazonosságodat és/vagy vírussal fertőzzék a számítógépedet. Személyes adatokat kérnek, gyakran egy hivatkozásra kattintásra szólítanak fel, és olyan weboldalra vagy telefonszámra irányítanak, ahol személyes adatokat kérnek tőled. A hivatkozás gyakran vírussal próbálja megfertőzni a számítógépedet. Ezt követően a személyes információkkal azonnal visszaélnek.
-